پنکک دوکاره چه است؟
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
پنکک یکی‌از تولیدات آرایشی گزینه عشق و علاقه خانم هاست که جای ثابتی در کیف اسباب آرایشی آنها دارااست. خانم ها به راحتی به وسیله پنکک می‌توانند عیوب پوست خویش را بپوشانند و ظاهری بدون نقص و یک دست برای صورت خویش بسازند. ولی نوعی از پنکک به اسم پنکک دوکاره نیز موجود است که به‌دنبال به معرفی این مدل از پودر آرایشی خوا‌هیم پرداخت.

پنکک دوکاره چه است؟
پنکک دوکاره نوعی از پنکک میباشد که حالتی بسیار فشرده داراست که می‌تواند به خیر رخ ای مات و یک دست را به شما کادو نماید. این مدل از پنکک ها که به طور کم آب و نمدار قابل به کار گیری می باشند چنانچه به طور پودری استعمال شوند می توانند نقایص رخ شمارا بپوشانند ولی در حالتی‌که می خواهید که تاثیر این پنکک ها بیش تر شود و پوشش دهی کارکشته تری را بر روی پوست شما داشته باشد می توانید با تعدادی قطره آب پد پنکک را مرطوب نمایید بعد از آن مبادرت به به کارگیری از پنکک نمائید. پنکک های دوکاره در صورتی به طور مرطوب به کار گیری شوند خواص گریمی پیدا مینمایند و تاثیر آن‌ها نسبت به به کارگیری کم آب آن بسیار بیش تر می‌گردد. همینطور ماندگاری و دوام بیشتری نیز خواهد داشت.


پنکک دوکاره | گزینش رنگ مطلوب
مطلوب ترین رنگ برای گزینش پنکک رنگی میباشد که بیشترین انطباق را با رنگ پوست شما دارااست. برای آزمایش رنگ پنکک نباید آن را بر پشت دست و یا این که ساعد آزمون فرمائید چون تناژ رنگی دست با رخ بسیار مختلف میباشد. شایسته ترین حیطه برای آزمایش رنگ پنکک زنخدان و یا این که فک ذیل میباشد. در این‌حالت می‌توانید بیشترین انطباق را با رنگ اصلی پوست خویش پیدا نمائید. دقت داشته باشید که شایسته ترین رتبه رنگی می‌تواند یک سکو پر‌نور خیس از پوست و یا این که یک سکو تیره خیس از پوست شما باشد در غیر این فیس رنگ رخ شما‌را تصنعی جلوه می دهد.

پنکک دوکاره بهتر میباشد یا این که کرم پودر؟
گزینش میان پنکک دوکاره و کرم پودر بستگی به گونه پوست شما داراست. در‌صورتی‌که پوستی چرب و مستعد آکنه و جوش دارید بهتر میباشد که از پنکک دوکاره به کارگیری نمائید چون یکی‌از خصوصیت های پنکک این میباشد که رطوبت پوست را به خویش جذب می‌کند و جلوه پوست شما‌را مات و یکپارچه نشان می دهد. ولی در‌حالتی که پوستی کم آب دارید می‌توانید از مدل مرطوب پنکک ( نمدار کردن پد ) و یا این که کرم پودرها استعمال نمائید. با این نحوه بی آبی پوست شما تشدید نمی شود و می‌توانید به راحتی عیوب صورت خویش را وسیله پنکک ها و کرم پودرها بپوشانید.


شایسته ترین برند پنکک دوکاره
برندهای معروفی در موضوع تولیدها آرایشی کار مینمایند که از ترکیبات نیکی در مواد آرایشی استعمال می‌کنند. نمیتوان اعلام کرد کدام یک از برند های جانور دربازار بهتر از سایر میباشد ولی میتوان خاطرنشان کرد که در قبلی از خرید هر دسته محصولی در آغاز به مدل پوست خویش دقت نمائید آن گاه به مواد و ترکیبات جنس نگاهی بیندازید. مارک هایی وجود دارا‌هستند که از ترکیبات گیاهی و روغن های طبیعی در محصولاتشان به کارگیری مینمایند.

پیشین از خرید به ترکیبات جنس دقت نمائید
در صورتیکه پوست تان چرب میباشد بهتر میباشد محصولی را تعیین نمایید که فاقد روغن باشد چون محصولی برای شما مطلوب خیس میباشد که ترکیباتی کم آب داشته باشد و پوست شمارا در گیر جوش و آکنه نکند. البته در صورتی پوستی کم آب دارید شایسته ترین برند پنکک برای شما مارکی میباشد که در ترکیبات جنس از گونه های روغن ها به کارگیری نموده است و قادر است جلوه ای درخشنده به پوست شما کادو نماید. از برند های مرغوب استعمال نمایید. چون به کار گیری از تولیدات تقلبی و فیک سبب ساز می شود که شما در گیر عارضه ها و ایرادات پوستی گردید. گزینش پنکک از برندهای نامعتبر منجر می‌گردد که شما بعداز مدتی شاهد گشوده شدن منافذ پوست تان باشید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: